Najważniejsze informacje (kliknij, aby przejść)
Zainteresowanych zrealizowaniem inwestycji jest pięć firm. Oto ich oferty:
- Bickhardt Bau Polska - 1 574 363 zł
- Berger Bau Polska - 1 688 010 zł
- Rotomat - 1 722 087 zł
- PB Haus - 1 745 548 zł
- Przedsiębiorstwo Usługowo Produkcyjne REMAT - 1 774 321 zł
Teraz rozpoczynamy analizę formalną złożonych ofert. Dobra informacja jest taka, że wszystkie propozycje wykonawców są poniżej kwoty jaką zamawiający postanowił przeznaczyć na realizację zadania.Jacek Sutryk, prezydent Wrocławia
Miasto wstępnie zaplanowało na budowę dwa miliony złotych.
Zamiast wertepów będzie asfalt, ale nie wszędzie
Ulicą Trawową da się dziś dotrzeć do kładki, ale jest to przeprawa daleka od komfortowych. Zmiana będzie duża. Na odcinku 333 metrów wybrana w przetargu firma wykona wygodną asfaltową nawierzchnię.


Jedynie w pobliżu dorodnego okazu topoli czarnej rosnącej przy trasie zastosowana zostanie nawierzchnia mineralno-żywiczna, aby drzewo miało dobre warunki do życia.
Będą latarnie i więcej drzew
W ramach inwestycji powstaną dojścia do ogródków działkowych "Kabaczek". Pierwszym odcinkiem trasy będą mogły poruszać się samochody, a zapewne nie raz przejedzie tamtędy i traktor. Musi zostać zapewniony dojazd do posesji, a także na pole uprawne. Dalszy ciąg będzie wyłącznie dla ruchu pieszego i rowerowego.
Dojazd do Ślęzy zostanie rozświetlony 13 latarniami. Wyrównany zostanie przejazd przez tory, a wzdłuż trasy pojawią się ławki i kosze na śmieci. Przybędzie również zieleni, WI posadzą tu lipy holenderskie i lilaki pospolite.
Prace mają potrwać siedem miesięcy od momentu podpisania umowy z wykonawcą robót.
Zobacz zdjęcia kładki i trasy dojazdowej od strony Muchoboru Małego: